بچه های مسجدی ایستگاه صلواتی توزیع ماسک راه اندازی کردند 

بچه های مسجدی ایستگاه صلواتی توزیع ماسک راه اندازی کردند 

تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹
ملیحه یونس زاده گفت: هم زمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، ایستگاه صلواتی راه اندازی شده و در این ایستگاه ماسک رایگان توزیع شد.

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، ایستگاه صلواتی راه اندازی شده و در این ایستگاه ماسک رایگان توزیع شد.



 

 



مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت افزود: با توجه به این به دلیل شیوع کرونا امکان برپایی جشن نبود و در لبیک به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر حضور در عرصه مبارزه با کرونا بنابراین تصمیم گرفتیم هزینه برگزاری جشن را به تهیه و توزیع ماسک اختصاص دهیم.







وی بیان کرد: به همین منظور امروز با مشارکت چند تن از بانوان مسجدی کارگاه تولید ماسک کانون را مجدد راه اندازی کرده و اقدام به دوخت ماسک کردیم و سپس ماسک های تولیدی به همت بچه های مسجدی کانون در ایستگاه صلواتی به صورت رایگان توزیع شد.







یونس زاده ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت هفته وحدت، شناسایی زنان سرپرست خانوار بود که بر همین اساس کمک های مومنانه خیرین در اختیار آنها قرار داده شد.


 

 




مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت اظهار کرد: علاوه بر این نیز به منظور حفظ سلامت در مقابل بیماری کرونا اهالی محله مسجد در طرح غربالگری با بهیاران خانه بهداشت همکاری کرده و اقدام به شناسایی افراد دارای بیماری زمینه ای شدیم تا راه های پیشگیری از این بیماری به آنها آموزش داده شود.


 





وی ادامه داد: در آستانه آغاز هفته وحدت به همت اعضای کانون، مسجد تزئین و چراغانی شده و همچنین عکس نوشته هایی با محتوای # من محمد را دوست دارم، را با استفاده از بستر فضای مجازی منتشر کردیم تا از این طریق اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کنیم.







یونس زاده در خاتمه عنوان کرد: از آنجایی که امسال به دلیل جلوگیری از گسترش ویروس منحوس کرونا، راهپیمایی ۱۳ آبان لغو شد بنابراین تصمیم گرفتیم به مشارکت تعدادی از بچه های مسجدی کانون مقابل مسجد جمع شده و پرچم آمریکا را به آتش کشیده و شعارهای استکبار ستیزی سر دهیم.

پایان پیام/ 586